Går dagen…<3

Hej på er!

20131123-190038.jpg
Igår var det en av de bästa dagarna i mitt liv, dagen jag fick träffa min hjälte SEIKE!! ❤
Det började med att vi åkte bil till Ronneby och när vi va framme fick man gå och kolla runt på en lite utställning. Efter det va det dags för "showen" och adora och hennes vänner uppträde. Sen kom SEIKE och fick svara på lite frågor och efter det fick man krama, ta kort och få autograf av han.
Jag känner att jag inte vill berätta vad han sa till mig och vad jag sa eftersom det vill jag att bara jag ska veta eftersom det är så speciellt! ^^
Men sen kramade jag oxå adora och tog kort.
Sen när SEIKE skulle gå så vinkade han till oss och kollad rakt i mina ögon. ( då dog jag) hihi.

Men det här va lite kortfattat om vad som hände igår!^^

20131123-190920.jpg
Man blir så otroligt glad av sådana här kommentarer<3

Lämna en kommentar